Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

Αστεία status


Αυτός : Γυναίκα πρέπει να μάθεις να μαγειρεύεις για να απολύσουμε την υπηρέτρια 
Αυτή : Και εσύ πρέπει να μάθεις να πηδάς για να απολύσουμε τον κηπουρό.

Αυτή: Θα σε κάνω τον πιο ευτυχισμένο άνθρωπο του κόσμου!
Αυτός: Θα μου λείψεις

Παλια πηγαινες με 100 δρχ στο σουπερ μαρκετ και εφευγες με 3 τετραδια, 5 στυλο, 6 σακουλακια πατατακια, 3 σοκολατες, 2 πακετακια καραμελες, γομες, μπλοκ! Τωρα..... γεμισε παντου καμερες!

Αυτή: Μωρό μου έχασα 2 κιλά
Αυτός: Έβγαλες το make up?

Τα χρήματα δεν αγοράζουν την ευτυχία αλλά καλύτερα να κλαις μέσα σε μια Mercedes παρά πανω σε ποδήλατο.

ποιο ειναι το αντιθετο του οχυρο...?? νερο

Αν υπήρχε βραβείο βαρεμάρας...θα έστελνα κάποιον άλλο να το πάρει για μένα

O Chuck Norris....ξέρει πόσο κάνει "Μάνα πλυν το παντελόνι"!

Τα videogames κατέστρεψαν τη ζωή μου. Ευτυχώς έχω άλλες δύο

2 φανελακια προσφορα 100€ 
-Ποσο θα μου αφησετε το ενα; 
-80 μονο για σας
-Ωραια λοιπον,Θα παρω το αλλο

Υπάρχουν 3 είδη ανθρώπων.Αυτοί που λένε παπα-στρούμφ,αυτοί που λένε μπάρμπα-στρούμφ κ αυτοί π βλέπουν πάουρέιντζερς.

Ο Chuck Norris δεν πίνει καφέ.Πίνει ό,τι χρώμα θέλει.

Κων/νος Μητσοτάκης ---> Κώστας Δημητροπαναγιώτης

Λέει η μαμά Αφρικάνα στο παιδάκι της:
Αμπντούλ: Διάβασε τα μαθήματα σου, τα παιδάκια στην Ελλάδα δεν έχουνε βιβλία!!

Η Χιονάτη έμενε στο ίδιο σπίτι με 7 άντρες.
Η Σταχτοπούτα βγήκε κρυφά από το σπίτι για να πάει σε απαγορευμένο πάρτι.
Ο Πινόκιο ήταν ψεύτης.
Ο Ρομπέν των Δασών ήταν κλέφτης.
Η Τζασμίν τα είχε με ένα βρώμικο και άστεγο παιδί που το έλεγαν Αλαντίν.
Ο Ταρζάν περιφερόταν εδώ και εκεί χωρίς ρούχα.
Ένας άγνωστος περαστικός φίλησε την ωραία κοιμωμένη και αυτή τον παντρεύτηκε.
Συμπέρασμα: Μη μας κατηγορείτε. εσείς μας μαθαίνετε από παιδιά να'χουμε περίεργες σκεψεις!

βρέθηκε λέει, ο τάφος του Χριστού. Αδειος ελπίζω. μη μας κόψουν και το Πάσχα τώρα!

Θέλω να φιλήσω το πιο γλυκό άτομο πάνω στον πλανήτη,αλλά δυστυχώς δεν μπορούν τα χείλη μου να αγγίξουν τα μάγουλα μου

Δεν τρώω ποτέ με άδειο στομάχι για να μην με πειράξει

Λέει η κουρού στη φέτα: θες να τα φτιάξουμε? 
Κι απαντάει η φέτα: όχι, σε βλέπω σαν φύλλο.


Περισσότερα αστεία στάτους εδώ

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου